jag ramlar glada gatan fram

måndagar är ju alltid lika taggade! neee denna var rätt trevlig iaf!
började med att jag segade sate imorse så jag höll på att missa bussen,
men jag hann! väl på bussen satt vi med en massa trevliga personer,
bland annat felicia som satt och berättade dramatiska tandläkarhistorier!
hahah gaalet vad jag skrattade!

lektionerna gick helt ok och på lunchen blev jag,natalie&kasper lite övertaggade..
hahah orkar inte ens vad den diskussionen handlade om:D
på bussen hem var jag dock helt död så för första gången nånsin tilllät jag erika
ha sin ipod istället för att prata med mig!
haha långt,men de var min måndag.
PUSS



GLAD karin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0