helgen snabbt

har inte orkat/hunnit skriva nått om helgen än faktiskt!
på lördagskvällen blev det middag hos daniel med rebecka&erik,
sen en båttur, film och sådär:) trevligt!
söndagen blev en galet skön dag faktiskt, jag&daniel vaknade och sen såg vi
en massa idol och fick sjukt god tacolunch:) intee helt fel!

sen for jag på dansen och på kvällen blev det bio med tjejerna!
såg Sommaren med göran galet rolig faktiskt;d
menmen, de blev en mysig helg osvv!
pussss!

snyggahhaah
posing on hemköp

Kommentarer
Postat av: empa!

fy fan på dom bilderna :O hahah kunde inte hålla mig från skratt så det blev ngn cp min :S fyyy

2009-09-28 @ 17:41:34
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0