Brighten my day, you brighten my day

haallå:)
Sliten nanting just nu, men glaad och nöjd!
Har haft en suuperbra helg:) Igår åkte jag och hämtade upp
Daniel, sen åkte vi till frida där frida,sande,emil&jimmy va, sen käkade
vi middag, snackade och bara hade trevligt:)
Avslutade med en skräckfilm och sen for jag&daniel hem till han.
dock va ingen av oss trött så vi låg vaken till typ halv4 och vaknade
9! haha inte mycke sömn dära:)

idag har varit asskönt bara, tog det bara lugnt på morgonen, lyssnade på musik
och sådär sen fikade vi med daniels föräldrar och så:)
senare på dagen var det dans för mig&erika! dansen var SJUKT kul!
dansen var till lady gaga-lovegame, taggar redan nästa söndag!!

aja nu ska jag inte skriva längre,ska hjälpa till med middagen tror jag tillochmed;)
PUSSSSS


HAHA från  förra lördagen:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0