all i needed was the love you give

tisdag!
längsta dagen i skolan idag men det funkade, tycker om min klass
bara meer och meer så dagarna går bra:)!
efter skolan for jag hem och vände, sen till daniel!
han hade matdag så jag hjälpte till att laga lite mat sen käkade vi där.
Sen blev det lite idol, promenad,osvosv!

kom hem för ett tag sen och nu är jag typ redo för sömn!
haha nämen har sovmorron imorrn, sen bara friluftsdag i nåra timmar
sen slut:) känns sköönt ja!
ÅH jag är så nöjd just nu! pussar på ALLT!
helgen ser ut att bli bra förresten! taggaaaarå:D
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS


och empann när blire våran fika-date då;);)?

Kommentarer
Postat av: empan

den blir imorgon karran :D eller idag efter skolan kanske man ska säga! taggar redan !!!

2009-09-16 @ 00:57:33
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0