when the drugs don't work no more you get high on life

eh oj dåligt updatering här!
har faktiskt inte suttit vid datorn så mycke, marran påminde mig
igår att jag inte varit inne på apberget sen i torsdags! De är ett stoort
framsteg faktiskt;)

i fredags var jag hemma hos daniel och hade fredagsmys:) hihi, nämen käkade
middag, såg idol och sådära!
igår bjöd rebecka på gomiddag iallfall så de var trevligt:D kuul att träffa
mina bästa girlssss igen, de var längesen!

får se vad de blir av dagen, känns mest skönt att bara veta att hela nästa vecka
blir ledigt(L) har även dans idag, nicenice!!
PUSS


mhm känns ju som att domhär blir dagens fika?

Kommentarer
Postat av: Din älsklings pojke! :p

Älskling, lär dig skriva med stor bokstav! <3

2009-10-27 @ 11:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0