What good is a life, with no one to share?

Har inte haft tid att skriva så mycke, men de har varit fullt upp nu i helgen:)
igår for ju jag&emelie till marran&rebeckas öppethus på lilja! så nu fick vi
se hur dom har det på dagarna:)
efter de blev de stan, lite strul och sen en "tröstfika" på nya konditoriet där
vi även fick sällskap av viktor!

sen hemåt! gjorde mig iordning, käkade och sådär och sen kom brudsen hit
och vi taggade lite! galet skönt faktiskt:D
som tur va slutade de regna och vi tog oss till tornberget,fast där va inte ok
så vi drog till omberget istället:)
där vart de en astrevlig kväll med massa trevligt folk bara!
dock hände nått som gjorde mig ledsen... min mobil är spårlöst försvunnen:(
iallafall så for jag&daniel hem till mig sen och sov, tack för kvällen alla!
puss!!

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0