we're late for the stars

okej ska försöka att inte göra dehär till ett klagoinlägg men
måste säga att jag har sickt mycke plugg i veckan... ska bara räkna
upp sen glömmer vi de.
feett noprov på fredag (kan inget, jag skojar inte)
matteläxa till tisdag
tyska skrivuppg till torsdag
svenska läslogg


aa sen hoppas jag för guds eller nåns skull att de inte är nått mera
MEN nu ska vi tänka framåt till höstlovet:D känns ju inte litee taggat!!!
heelt galet vad jag är taggad på det!
på onsdagen åker jag till norge och hälsar på min bror, kusin osv, känns
skönt att träffa dom och oslo är inte så dåligt faktiskt!
sen blir det en massa annat när jag är hemma, och tisdag taggas vill jag lova;)

nu ska jag börja sova snart. ska ändra mina sovvanor(a) somnade ca 4 gånger
när jag läste en jävla massa no idag så de är inte ok
PUSS

hahasweet
hehe tre bilder från lördagen. sweeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0