Tonight my body's and exhibition baby

söndagar är ju lika sega som vanligt, dock var de rätt skönt idag
för har varit rätt sliten i veckan:P
igår var jag med marran&rebecka, vi tog en promenad till statoil
och hyrde film&köpte chips! kommer inte ihåg vad filmen hette men bra
va den iaf! ska jag va ärlig så somnade jag lite då och då, men försökte
låtsas som att jag inte hade gjort de som vanligt(a)
sen tog vi en promenad hem och jag bäddade ner mig i sängen med idol,
har fortfarande inte sett fredagens avsnitt! ska se ikväll tror jag:)

kom hem från dansen rätt nyss, gjorde en askul dans idag till
janet jackson-feedback, måste bara lära mig den så blire bra!
nuu blire middag
puss!


hahah vääldigt gammal bild faktiskt (snygg foundation) HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0