To make a mountain of your life is just a choice

Tänkte uppdatera igår men då funkade inte blogg.se..
Dehär inlägget ska på begäran innehålla både stora och små bokstäver
som det egentligen ska se ut!

Igår spenderade jag dagen med min finaste, vi såg dirty dancing2
och tog de mest lugnt, skönt skulle jag säga:)
På kvällen blev det Marran, Rebecka&Erika, gick en prommis och såg
Broke back mountain, dock somnade jag 1000 ggr och denhär gången
kunde jag inte ens ljuga ihop att jag  inte alls hade sovit.. hehe

Idag ska jag hinna packa, ladda mp3 med musik, göra tyskan(.......),
och fixa iordning lite mera inför resan imorrn!
kvällen får vi se vad det blir av:D
puss!!

(okej jag kan erkänna att de vart lite finare när man skrev små OCH stora
bokstäver och inte bara små...)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0