Now there's no place else I could be but here in your arms

haha jag orkar inte blogga, lägger energin på klassens
asnica blogg istället;) nerå men de kommer!
har iallafall spenderat dom senaste dagarna med skola, plugg,
mat, daniel, dator, kompisar och de vanliga!

idag träffade jag empan på stan och vi tog en fika! (ja, ida det heter
ta en fika och inte GÅ och fika) ok?
hur skönt som hellst att träffa hon igen och prata:* sen att vi käkade
världens godaste kladdkaka gjorde ju inte saken sämre!

nu skulle jag egentligen göra klart psykologiuppgiften men eftersom att jag
tydligen är förjävla dålig på powerpoint så går det inte vägen, toppen(y)
PUSSS


haha den bjuder jag på från psykologiuppgiften;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0