I wanna get with you, yeah

hemma nu, galet vad kallt det är ute att köra moppe! inte nådigt..
vart iallafall en trevlig kväll hemma hos frida! käkade ju pizza, sen såg vi en
skräckis som vart sjukt obehaglig i slutet.. the uninvited hette den tror jag!
nu borde jag sova egentligen, ska ju upp rätt tidigt imorrn för då ska jag&empan
bege oss till vännäs och gå på liljas öppet hus;) haha måste ju se hur
rebecka&marran har det på dagarna! efter det blir de stan, en hel del
som måste köpas faktiskt känner jag!

men först ska jag se lite av kvällens idolavsnitt, missade ju de(a) haha,
sen blir de sömn!
tagggga morgondagen/kvällen:D:D
PUSSSPUSSSPUSSPUSS


nyss hemkomna från götet, inte dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0