goodbye my lover

som sagt är min mobil spårlöst försvunnen.. den som har varit
med mig sen 7an och aldrig krånglat på nått sätt, hur många gånger
jag än tappat den i marken, på golvet, i väggen och så vidare..
även om de har regnat sönder inatt och mobilen ligger ute så är mobilen
fortfarande på, de säger väl lite? känns hårt i hjärtat att aldrig få tillbaka
den nu men de är sånt man får ta när man är slarvig! ALDRIG mer ljudlös:(
ni anar inte..

näe men nu kan man ju också se de så att de va tur att jag inte
tappade bort min nya, de hade varit jobbigt de också!


måste säga att de känns lite bättre efter dehär sorgliga inlägget
de kunde ju vart värre såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0