even the best fall down sometimes

oj vad jag inte har orkat skriva i helgen och sådära! menmen:)
har iallafall haft en riktigt trevlig helg! igår började jag, rebecka&marran
hos marran och taggade lite, sen gick vi till jimmy där de var trevligt folk!
efter ett tag där så drog alla till omberget där vi spenderade resten av kvällen!
väldigt nice, haha och jaa.. vad ska jag säga, de händer då alltid saker;P

sen sov jag hos daniel och vi vaknade tidigt som vanligt och såg en film,
kommer inte ihåg vad den hette men sjukt bra var den!
sen har jag gjort lite allt möjligt idag, hade dans på dagen och sen nu på
kvällen träffade jag marran&rebecka! dom fick se alla bilder från gårdagen
osv, haha sjukt kul bara:D galet vad jag skrattade
jaja nog skrivet nu, chiaoooo


haha
haha kommer mer bilder sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0