I love this record baby but I can't see straight anymore

aaaha jag fryser.. inte nådigt vad kallt de är ute nu!
hade egentligen tänkt fixa lite plugg ikväll, men efter en 4 dag
så förtjänar man ändå lite roligare saker!
for ut med daniel,sande&frida och grillade lite:) sen planerade vi! mhaha

annars har dagen varit siiickt seg, gick ju till fyra och JUSTE jag har lagat
ett hål.. gick väl bra förutom att jag svalde en del av bedövningen=nja, inte så gott
jag som faktiskt är duktig på att borsta tänder men ändå fick jag ett hål, kuul
jaja, imorrn är det sovmorgon och sen efter skolan ska jag fika med daniel och
fixa mitt simkort så jag får behålla mitt nr! de dramat orkar jag inte ens
skriva om...
pussss,godnatt!


haha juli 07;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0