Tidsfördriv vill jag lova

TESTET BÖRJAR: 23.41
1. Ditt namn? - Karin
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - holmsund
4. Bor tillsammans med? - mamma pappa brorsorx2, fast 1 nu
5. Husdjur? inga, sadface:(
6. Färg på ditt hus? - gult
7. När är du född? - 930219
8. Klass? - SP1A
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 tror jag?
10. Något jobb? - icket
11. När gick du upp i morse? - hm typ 11
12. När ska du sova? - när jag blir trött
13. Duschat idag? - nepp faktiskt inte
14. Kramat någon idag? - jajemän
15. Pussat någon idag? - yes
16. Vad har du ätit idag? - en hel del
17. Dagens klädsel? - mysig
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? - hm,dannniboy kanske:*
20. Dagens roligaste? - haha orkar inte gå in på det, men mami faktiskt;)

SOCIALT
21. Har du många vänner? -
jadå:)
22. Hur många har du kysst? - hehe jadu
23. Vem kramade du senast? - moster tror jag!
24. Hur många har du haft sex med? - dendu
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen:)
27. Har du pojk-/flickvän? - ja!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - hm, vet inte riktigt
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - orkar ej kolla

FAVORIT
31. Film? -
dirty dancing(L)
32. Låt? - håkans ofc
33. Mat? - tacos, no doubt
34. Dryck? - mjölk!
35. Färg? - glitterr mmH!
37. Stad? - jajaj
38. Land? - nått varmt ba
39. Ämne i skolan? - vet inte nu faktiskt!
40. Människa - jag har många favvisar! 

SENASTE
41. Personen du tänkte på? -
minns inte, och nu kan jag inte tänka
42. Personen du kysste? - Daaniel
43. Gången du spydde? - INGA kommentarer..
44. Gången du grät? - igår faktiskt:]
45. Pizzan du åt? - hm, nån vecka sen!
46. Gången du var i Göteborg? - maj iår!
47. Gången du var i Stockholm? - juli i somras:)
48. Gången du var full? - tag sen
49. Gången du var hög? - neverrr

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? -
beror på
52. Hund eller katt? - hm, beror på hur dom ser ut(a)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - olika!
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel ofc;))
55. Singel eller upptagen? - takenn!
56. Hångla eller ha sex? - beror på:)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - yee lunarr
58. Ragga eller bli uppraggad? - hm,uppraggad tror jag;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - BB!
60. Har du svart hår eller blondt? - blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad uutan tvekann!!
63. Göteborg eller Stockholm? - götet!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - ingen typ.. kanske fanta då
66. Pizza eller kebab? - pizzza mmh
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas? eller alltså båda antar jag
69. Leva eller dö? - leeeeeva såklart

ANTAL
70. Personer du älskar? -
några fina:)
71. Personer du hatar? - jag hatar typ ingen? tror jag
72. Pojk-/flickvänner du haft? - hm, beror på hur man ser de, men 2 typ:)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - typ 2
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning, för många antar jag!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? trästock(L)
76. Gånger du haft minnesluckor? - hehe jadu
77. Gånger du varit hög? - aldrig ju
78. Personer du saknar just nu? - finns några!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - hm, 1 kanske

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
min baby
81. Ska du träffa imorgon? - massa släkt och sånt!
82. Sjöng du senast för? - haha jag sjunger hela tiden
83. Hade du senast en msn-konversation med? - erikus!
84. Spelade du tv-spel med senast? - de va nog daniel!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - får bli daniel där också:*
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - igen, vore väl onödigt:D
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö
88. Är söt? - mina vännerr
89. Vill du sova jämte med inatt? - daaaanyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0