anything to make you smile

okej, nu ska jag rycka upp mig, mobilolyckan är sånt som händer(.......)
iallafall! min dag har faktiskt mest kretsat kring mobiljäveln
vaknade upp brevid min sötnos, sen käkade vi frukost, tog de lite lugnt och
sådär, sen åkte vi till omberget för att leta mobil, meeen de är ju som en
nål i en höstack att leta mobil i en skog när man dessutom har på ljudlös så.

sen hade jag dans, de var galet kul faktiskt! dansade till lady gaga-paparazzi
annars har jag mest degat idag faktiskt, käkat middag, suttit vid datorn och
faktiskt gjort lite tyska (bra där)
nu ska jag ringa till sötnosen empan! finns en del att prata om..:)
puss!!


haha klaada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0