all i need is the love you give

gårkvällen blev i min stuga faktiskt, ett tag med frida&sande, sen bara
jag&daniel, vart inte som planerat men de var jättemysigt iallfall:)
brukar nästan aldrig va i stugan, men med rätt sällskap blir de inte helt fel<3
somnade rätt sent så idag tog vi de mest lugnt, fixade lunch, såg lite tv
och städade undan typ!

kom precis hem, sen nu ska jag käka med min familj på kajutan, tacobuffe!
sen ikväll vet jag inte riktigt, men jag hoppas på en kväll med brudsen! ska
ringa nån snart och kolla läget;)
puss!


hahaha ett smakprov på min och erikas psykologiuppgift "kroppsspråk"
måste skratta åt stel-kramen bara.. haha denhär bilden kommer inte användas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0