Var du än befinner dig har jag en famn för dig

Ligger i sängen och har just gjort klart naturkunskapen.. Skönaste sättet att
plugga är ju sängen+kuddar+täcke+datorn, dock får man inte så mycke gjort?
Eller nu fick jag de, gjorde klart allt faktiskt! Nu äre bara tyskagloser kvar:)

Mitt huvud känns som kola, har hosta och torr i halsen men näe
jag är inte förkyld, och om jag är de tänker jag inte acceptera,
sånt har man inte tid med!
Dagen har gått snabbt, började med bad som varade i typ 20 min, sen fick vi sluta!
Då vart de bastu aaslänge och sådära:) skönt!
Sen efter skolan vart de fika-date med empan! sköönt att få ha
våra ocensurerade prat ibland:D okej dedär lät inte bra menmen
Miinus till denhära dagen bara för att jag fick mitt första IG i matte.. hoppet!

Juste igår såg jag ju this is it med Daniel, sjukt bra var den!!!!
Finns ingen grymmare person än michael jacksson iallafall!!! Sen sov daniel här:)
CHIAOOOOO orkar inte skriva mera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0