Tonight you arrested my mind

Idag är en glad dag, en galet bra dag bara:)
Imorse när jag kom till skolan fick jag höra att vi skulle sluta efter lunch,
(slutade egentligen 4), de gjorde ju genast dagen gaanska mycke bättre;)
Sen blev det subway med klassisar, testade chicken teryaki med currysås,
HEELT stört vad god den var!! Lätt en ny favorit!

Sen for jag hem, pluggade lite matte (som jag typ fattar nu, helt sjukt), sen
for jag till Daniel, lagade mat med han och var där ett tag<3!
Mötte Marran, gick en promenad och snackade, riktigt härligt:)
Seen hem, plugga lite mera matte och nu ligger jag i sängen med datorn!

Sådärja! rörigt skrivet men aja, de var dagen iaf, mera sånna dagar tack(Y)!
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS



titta så snäll jag va mot hästen Pelle i norge!  sötisss

Kommentarer
Postat av: empa

hahah så du skrev inte hästjävel åt den? :]

2009-11-04 @ 08:27:37
Postat av: Ida

Curryn var det äckligaste någonsin!

2009-11-04 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0