So let’s get down and freaky baby

Ska bara skriva snabbt nu, för tandborstning väntar och sen sängen:)
Norge var iallafall väldigt nice, fick träffa erik&måns osv, shoppade lite,
fikade, käkade indisk middag och så vidare! sen har jag åkt sjukt mycke bil,
men eftersom att jag sover så grymt i en bil så gick de ba fint;)

Nu kom jag hem från daniel för ett tag sen, galet skönt att få träffa han igen,
var faktiskt typ 5 dagar sen sist(a)
Hade bara 2 lektioner idag, sen mötte jag empan på stan! Vi gjorde lite ärenden
och sådära så nu har jag inget att oroa mig för:D Sen tog vi en glass på donken!
Alltid lika skönt med lite empan-tid:)
pusss!!


ÅH helt galet gulliga kattungar kusinerna hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0