Say ooh boy, shock me like an electric eel

Kul väder ute? nej.. Men desto skönare att lägga sig i sängen med datorn
när man kommer hem med lite te;)
Fick nått ryck när jag kom hem och städade lite! Sen tog dock energin slut

Just nu kom jag bara att tänka på, jul om mindre än en månad, vad hände??
Galet vad fort tiden har gått!!!!! Vet inte riktigt hur mycke julfeeling jag kommer
få in innan indien men lite kanske! Är faktiskt mest taggad på allt gott som
har med julen att göra(a) jaja vi hörss
puss1


sorry för mitt kluddade face men hade inte orginalbilden här:)
NicCeE med EmD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hööööruu! :D lilla julafton ju!! :D

2009-11-25 @ 21:46:20
Postat av: Maariiia

Hööööruu! :D lilla julafton ju!! :D

2009-11-25 @ 21:47:35
URL: http://maarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0