o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado

Fredag idag, känns ju bra!! Dock är de fredag den 13 men de har
jag då inte märkt nått av än iaf;P
Dagens tema har iallafall varit lilla Ninni, vi skulle göra en sak
på skolan som vi behövde en bebis till så Nathalie tog med hon
och vi skötte om henne jätteefint hela dagen!

Nu sitter jag och väntar på maaat, är ashungrig.. Sen ikväll vet jag inte
helt 100 men en kväll med tjejerna tror jag:)) Lite längesen nu faktiskt!
PUSS


Ninnis outfit idag
styled by erika


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahahahahah fyfan vad rädd jag blev för den vänstra bilden:O

2009-11-13 @ 17:07:05
URL: http://rebeckahahn.blogg.se/
Postat av: jerry

fan va ful!

2009-11-21 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0