Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Tjeeeniss
Onsdag idag, började dagen med bad vilket var skönt!
Sen behöver jag egentligen inte nämna att jag och erika
virrade bort oss när vi skulle från lilla minerva till
simhallen.. illa.. Iallafall, sen var dagen rätt skön! Hade matteprov
som dock inte gick så jättebra, menmen!

Ikväll har jag faktiskt (helt sjukt) suttit och pluggat historia typ hela kvällen:O
Vi har prov nästa måndag, typ 150 (nej jag överdriver inte, på riktigt) sidor i
en sjuukt tråkigt historiabok. Jajaja nog om det:)

Imorrn blir de dans, subwaymacka (chicken teryaki med currysås ofc) NICE!!
Sen fredag, helgen ser ut att bli bra iaf;)!
PUSSS


världens mysigaste café! Massa olika varmchoklad-smaker(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0