he-he-he- hej här kommer segertåget

Nuu är jag människa igen:D Har duschat, tagit bort sminket, borstat tänder
och lagt mig i sängen med datorn, skönt nanting!

Gårdagen blev sjukt rolig faktiskt! Började med att vi käkade några st
på subway, sen drog vi hem till Susannah och började förtagga med lite idol!
(Rabih åkte ut fick jag veta sen och jag är leessen)
Sen kom det bara mer och mer folk så de vart runt 60 pers där:p haha
Vart dock lite många så, ja:P haha orkar inte skriva men sen drog iaf rätt många
så vart vi några st i lägenheten och tog de rätt lugnt:) asskönt!
Somnade 6 imorse och vaknade 9, kanske därför jag är så trött nu..
Hade iallafall askul med skönt sällskap och seeegertåget!!

Imorse vart de städning, var ju inte lite iallalafall! Sen tog jag&erika bussen till
stan, dock tog vi fel först och hamnade på Ersboda:P
Ångrar att jag inte tog kort på mera, tog bara kort innan alla hade kommit
då vi såg idol, men här kommer dom iaf:)
PUSSS


gladaahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0