Desperate housewives äger fett

Galet skön dag för att va måndag:)
Rätt slapp dag på skolan iaf, sen efter skolan drog jag och
erika dirr till gymmet och blev kvar där ett tag! Kan ju säga
att de märks att jag inte tränat på ett tag:p Nu hoppas jag ingen
ens petar på mig imorrn för träningsvärken kommer döda mig..

Sen har jag gjort klart historian, läst lite engelska, bakat till
fikadagen på onsdag och lite så! Så nu jääklar förtjänar jag
desperate housewives! Ligger efter hur mycke som hellst så nu
blir det surfthechannel.com! NICEE:D
Hittade några färska frysta jordgubbar i frysen som jag tinade upp
inte helt fel de heller!!
PUSSSS


karranåmarran i östersund 08;) hehe

Kommentarer
Postat av: Din älsklings pojke! :p

Vad har jag sagt om att käka färska Jordgubbar utan mig? :(

2009-11-16 @ 22:02:17
Postat av: empabempan

hahahah har jag hört om denna toalett olycka?!!! hahaha kändes riktigt kul att du fick vara medlem tillsammans med mig :D:D

2009-11-16 @ 22:20:01
URL: http://emeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0