Sugar, let's get it on

Inte helt oväntat så vart mitt hår fail. Eller man får väl bedöma själv
men alldelens för ljust och inte alls som jag ville ha de. Innan var de ju
som slingor i olika nyanser, nu typ.. blont och lite konstig färg..:( buhu
aja de kommer bli bättre när solen gjort sitt jobb i Indien, hoppas jag!!!

Idag var de först skola, sen efter skolan for jag&Sofia hem till hon
för att göra klart nk-filmen, hehe den blev inte riktigt som tänkt men
snygg vart den skulle jag säga:D hihi
Sen nu på kvällen blev de Daniel, tre månader idag älskling!<3
PUSS



Fina bruds påväg hem från götet!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Lät ändå som en bra låt:D

2009-12-08 @ 00:29:14
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0