Someday you will be loved

Dagen började bra med att jag vaknade upp brevid min sötnos!
Resten av dagen var sådär pga helt sickt ont i magen.. varför vet jag inte
men de börjar bli jävligt störande! Har levt på såndär vetevärmare för magen,
actimell och alvedon idag så jag har ju överlevt iallafall:)

Gjorde beep-test idag också, hade varit skönare att göra utan magont
men de gick helt okej iallafall! Hade aldrig gjort de förut:P
Annars idag har jag pluggat matte&psykologi så ja, nu förtjänar jag
lite gossip girl(L) hehe
puss!


Två älsklingar på en bild! Empan och ben&jerrys(L)

Kommentarer
Postat av: thith

Nu tror jag att du skrev fel!

två älsklingar på en bild, karran och ben&jerry's*

2009-12-10 @ 09:03:23
URL: http://emeelii.blogse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0