India update

Sitter pa hotellets internet, assegt...
Indien ager for det mesta, men lite laskigt ibland!
Kan tillagga att indiernas absoluta favoritsyssla ar att stirra,
har aldrig nansin kannt mig sa uttittad!! haha
Borjar bli riktigt less pa indisk mat nu men idag hittade vi raddningen
(donken!!) basta maten jag har atit har iallafall!

Imorrn ska vi se Gangesfloden, sen flyger vi till New Dehli och
sen hemma pa sondagkvall!!
Langtar asmkt hem nu och saknar alla sotnosar hemma:(

Idag sag jag forresten en dod manniska for forsta gangen i mitt
liv:( +att jag sjalv hade 1000 nara doden upplevelser...
Dehar landet ar inte lite farligt!!!!!!!

GOTT NYTT AR IALLAFALL!!

massa pussar!!!(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud så hämskt det där sista! :O



Jag saknar dig i massor och det var riktigt konstig att vara utanför dig idag! Jag ochamanda tog tid och gcik hem till er och skottade up ca 3 ton snö för det var över en halvmeter högt på eran uppfart! det var bara backspegeln på gula bilen som synstes!



Älskar dig! kom hem nu flicka lilla!

2009-12-31 @ 21:17:52
Postat av: empan

det var jag som skrev det där :](A)

empa

2009-12-31 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0