Genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

Äntligen har jag tagit mig till sängen och är rätt klar för sovning! Dock lär
de inte hända på ett tag!
Dagen har varit.. sådär! Sög ett tag men bättrade på sig nu på slutet:D
Nämen jag var hos tandläkarn som gjorde så hela min mun värker som
jag vet inte vad och att tugga mat är inte ens att tänka på:( Just därför
blev jag lite happyhappy när jag hittade varma koppen-äppel&kanel i
skafferiet, som en soppa typ, asgod!!

Sen nu på kvällen var jag hos Daniel, vi lagade mat, såg film och så:) mysigt!!
Nu måste jag nog läsa igenom psykologin en gång till sen KANSKE gossipgirl
om jag har tur, var faktiskt längesen..
puss!


Åh jag saknar sommaren(L)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0