Dansuppvisning&Emiliabesök

Har inte hunnit skriva på ett tag nu!
Igår kom iallafall Emilia hit(L)! Vi hade först dansuppvisning,
sen när vi kom hem for vi alla till marran och hade fredagsmys;)
Emilia&empan sov här sen och vi hade ett mysigt datalan med
varsin dator&varsitt täcke i min säng! hehee och nej jag somnade inte(a)

Idag for vi in till stan, skulle leta julklappar men blev som vanligt
bara köpt saker till mig själv.. Är nöjd iaf:D
Sen hade jag tur och hann käka thaibuffé med familjen på Easten palace
innan dansuppvisningen!

Kom hem runt 8 och sen dess har jag bara varit hemma!
Första lördagen/helgdagen på sjukt länge som jag bara är hemma
och tar de lugnt, var ju skönt faktiskt! Men de lär inte bli en vana:D
Nuuu blir de gossipgirl(L)
PUSS!!


Haha gammal bild! emilia jag emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0