Won't you come on over the other side of my sofa

HEEELG!
även om min dag har failat lite här och var, blev utelåst för jag glömde nyckeln,
fick bensinstopp när jag hämtade pizza och hade en lång dag i skolan med mycket
bärande av datorn eftersom jag inte fått mitt skåp...
men ändå SJUKT härligt med helg!!!
ikväll vet jag inte vad det blir, nått med brudsen hoppas jag?:)
sen imorrn blir det röbäck med marran;) haha hoppas alla är tagg bara för de är jag!

åt just pizza faktiskt.. känns inte bra för magen, blir mätt på ett äckligt sätt! hahah aja gott
var det vill jag lova iallafall!
men nu ska jag nörda lite dator sen se till att hitta på nått:=)
PUSS!

puss
åh sakna :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0