hey där, men ska du gå säg nej vadå, ska vi ta sällskap?

haha jaa.. gårdagen var väldigt lyckad tycker jag!
tog 20.30 bussen istället för den andra blev för tidig, sen blev det
21.10 bussen till röbäck=) blev mötta osv sen kom vi fram!
träffade en massa folk, många man kände igen och tvärtom faktiskt!
hehe vet inte vad jag ska skriva om allt men de blev en väldigt mysig, rolig
och trevlig natt! haha:P sen somnade vi väldigt gulligt i en säng och fick några timmars sömn=)
självklart blev det rap das amras låten en massa under kvällen, den är ju ett måste!

på morgonen tog vi 10.05 bussen till stan, käkade frulle på subway och sen 11.10 bussen
hem till hsund=) sen har jag bara degat hela dagen, sovit lite också
ikväll ska jag faktiskt se film med min mamma:) haha har lovat hon att se
slumdog millionair (stavning!?) men de blir nog mysigt!
nu ska jag försöka få i mig lite middag,
puss!

ha
haha imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0