Take me by the hand and stand by my side

skrev aldrig nånting igår men första dagen i skolan gick bra=)
kul att se vilka man ska gå med i tre år!
att hitta på draggen lär iaf ta ett tag imorrn, ingen aning om hur jag ska
ta mig till hemklassrummet imorrn på morronen:P
fick buss-sällskap både fram och tillbaka iaf, lyx;)

denhär dagen har iaf varit sämst, kunde inte fara till skolan för en tand
skulle dras typ vid 10, finns inget värre än att gå till tandläkaren....
dom var iaf och grejade och höll på typ en timme sen var de ingen ide
att fara när munnen är helt bedövad, hade inte tänkt fara till skolan och gå
där som ett mongo;P
aja nu ska jag tycka synd om mig själv.. OOOONT
puss


djupvik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0