SOMMAR 2009

sommaren 2009 blev faktiskt grymt mycket bättre än väntat:)
eftersom att min dator kraschade så har alla bilder försvunnit, men har
tagit några från min bdb och sådär så några är tillbaks:)

sommarens höjdpunkter är nog iallafall:

Trästock med rebecka&marran
Cypern med världens underbaraste personer
Gotland med elina
Bad&sol
Hapranda, träffa emilia
Galna kvällar som slutat sent
Mysiga kvällar med vänner
Empandagar
stankvällar-haha
Mysigt folk

orkar inte skriva så långt men de har hänt myycket kul i sommar:))
vissa saker ska jag inte gå in på här, men ja jag är nöjd med denna sommar!
den har innehållit mycke resa, varit lite galnare än annars, träffat mycket folk, vissa
jag vet att jag aldrig kommer träffa igen och vissa kommer man nog se mer av:)

finlandfinlandfinland
revetträstockträstock
hahahahaapuss
sjukt mycket jag inte har bilder på nu, hoppas att alla bilder går att få tillbaka
på nått sätt, fast de tror jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0