all i wanna do is bombom waah

idag blev det stan med felicia=) köpte faktiskt ingenting,
vääldigt ovanligt för att vara mig! eller fika blev det:)

nu: ikväll ska jag över till empan och ha myskväll faktiskt! hennes lillasyster
behövde vaktas så vi tog på oss de uppdraget, var nyss på konsum och köpte
lite gott sen ska jag snart över dit och starta med middag;)
blir också att se en shoppaholics bekännelser (stavning!?)
sen sover jag över:) men nu ska jag packa lite!
störande förresten att de alltid är så att när man inte har några planer
så är det ingenting alls pågång, sen när man väl har planer så är alla
superpå att hitta på en massa saker! haha näemen de kommer fler gånger:)
puss!


FRÅN 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0